reklama

Logitech Mobile Freedom

Od včera večera mi spoločníka pri počítači robí Bluetooth headset značky Logitech. Bude slúžiť hlavne na telefonovanie cez Skype či iChat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V balení spolu so samotným sluchátkom bola aj nabíjačka a užívateľský návod v niekoľkých jazykoch.
Prvé, čo som urobil po vybalení, bolo nabitie. Sluchátko bolo od výroby asi aspoň trochu nabité, ale istota je istota. Potom som ho spároval s počítačom, čo prebehlo absolútne jednoducho pomocou systémového Bluetooth Setup Assistantu, keďže môj Mac mini ma integrovaný BT. Neviem, ako to je pri iných BT moduloch (napríklad USB), či iných OS, ale výrobcovia väčšinou dodávajú ku svojím výrobkom aj párovací softvér pre PC, takže by to nemal byť problém.
Skype ho okamžite detekoval ako Bluetooth headset a nastavil sa naňho. Momentálne mám na výber jedno input zariadenie (keďže iný mikrofón momentálne nemám) a dve output (headset aj reproduktory).
Čo sa týka ergonomie, sluchátko sedí na uchu perfektne, ale po pol hodine už ma trochu bolí ucho a musím si ho potom pomasírovať. Ale zrejme ho nebudem mať na uchu bežne viac ako pol hodinu, takže to nepovažujem za vážny problém.
Kvalita zvuku je výborná, myslím, že tu je jedinou prekážkou limit Skypu, ktorý je predsa ešte stále o niečom inom ako klasický telefón. Ako sa headset správa pri použití telefónu som ešte nezisťoval. Kvalita zvuku idúceho odo mňa je tiež celkom uspokojivá. Toto môžem potvrdiť aj sám, keďže som skúšal telefonovať aj z jednej miestnosti do druhej.
Dobrou vecou na tomto sluchátku je aj jeho cena: stálo ma 859,- Sk.
Na záver ešte prikladám niekoľko fotiek:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Samotné sluchátko

Obrázok blogu

Sluchátko aj s nabíjačkou

Obrázok blogu

Správa Bluetooth zariadení v OS X s otvoreným headsetom Logitech

Obrázok blogu

Nastavenie zvuku v programe Skype

Ospravedlnte prosím (ne)kvalitu prvých dvoch fotiek. Bohužial som nemal poruke nič iné okrem mobilu.

Samuel Kolesár

Samuel Kolesár

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Technicky založený typ. Snažím sa po svete chodiť s otvorenými očami. (na fotke v Mercedese SL) Zoznam autorových rubrík:  AutáPočítačeZo životaTechnikaAuto newsArchitektúraAutá snov-seriálSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu