reklama

Otváranie iStyle Apple Store v Bratislave

Ako som včera písal, dnes sa na Hviezdoslavovom námestí otvárala nová Apple predajňa. Tu je môj komentár a pár fotiek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

 

Predajňa sa otvárala až o tretej, dovtedy tam boli novinári a pozvaný hostia. Ja som tam stál už o druhej, a ľudí postupne pribúdalo. Nuž a keď nakoniec kúsok po tretej obchod otvorili, medzi prvými som bol vnútri. Prvý dojem bol, že je to relatívne veľké. Na pravej strane kasa, na ľavej vystavené počítače a príslušenstvo v skrinkách. V zadnej časti bola ešte „training room", v ktorej sa predpokladám budú usporadúvať rôzne semináre a podobné akcie. Potom tam bol pult, na ktorom bol akurát rozložený DJ. Slušná výbavička, dva gramofóny, mixážny pult a PowerBook s programom Scratch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No ale naspäť k vystaveným počítačom.

Musím pochváliť, že tam bola kopletná modelová rada. Všetky tri iMacy, MacPro s 30" displejom, potom Mac mini s 23" displejom, MacBook biely aj čierny (na jednom z nich bol ešte pripojený 20" displej), no a MacBook Pro v 15" verzii. Trochu som dúfal, že tu bude aj 17" verzia, ale nebola. Nevadí, videl som už 17" PowerBook, tak viem približne ako to vyzerá.

Všade v okolitých poličkách bolo naukladané príslušenstvo od myší až po prepojovacie káble. Potom tam boli napríklad aj knihy (jednu som kúpil- MacOS X Tiger-kniha plná typov, zatiaľ som sa do nej veľmi nezačítal, ale po prebehnutí obsahu viem, že bude zaujímavá), doplnky k iPodom a jedna samostatná polička bola vyhradená pre audio aparatúry, zvukové karty, mixpulty a všetko ostatné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz je na rade pár fotiek:

Tabuľa už je na stene a predpokladám, že tej trčiaci drát vedľa nej bude slúžiť na napájanie svietiaceho jablka

Obrázok blogu

Tesne po otvorení-ľudia sa okamžite nahrnuli k počítačom

Obrázok blogu

24" iMac v šttúdiovej audio výbave: klávesy, ovládač na GarageBand a štúdiové reproduktory. Všetko od M-Audio, a poviem vám že lepšie hrajúce reproduktory podobného objemu som ešte nevidel.

Obrázok blogu

Na stene sú, ako inak, reklamné transaprenty. Tentokrát MacBook a iPod.

Obrázok blogu

Pokladňa

Obrázok blogu

Zákazníci a počítače

Obrázok blogu

Vytavené počítače, v popredí Mac mini s 23" displejom.

Obrázok blogu

iPody pripravené na predaj

Obrázok blogu

A znovu- zákazníci a počítače.

Obrázok blogu

Ospravedlňte prosím kvalitu niektorýc fotiek, nemal som k dispozícii nejaký extra foťák, a vnútri boli dosť špecifické svetelné podmienky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Tak zase nabudúce pri otváraní Apple Store v Poluse...

Samuel Kolesár

Samuel Kolesár

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Technicky založený typ. Snažím sa po svete chodiť s otvorenými očami. (na fotke v Mercedese SL) Zoznam autorových rubrík:  AutáPočítačeZo životaTechnikaAuto newsArchitektúraAutá snov-seriálSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu