reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Samuel Kolesár

Samuel Kolesár

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Technicky založený typ. Snažím sa po svete chodiť s otvorenými očami. (na fotke v Mercedese SL) Zoznam autorových rubrík:  AutáPočítačeZo životaTechnikaAuto newsArchitektúraAutá snov-seriálSúkromnéNezaradené

reklama

Počítače

Adobe Creative Suite 3

Samuel Kolesár

Adobe Creative Suite 3

Tretia verzia kreatívneho balíka je už oficiálne v predaji. Trochu som ho odskúšal a tu sú prvé dojmy.

  • 27. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 179x
  • 7
Sú užívatelia Apple technické lamy?

Samuel Kolesár

Sú užívatelia Apple technické lamy?

Niekto si to zjavne myslí. Ale ja akosi nevidím dôvod na to, aby bol niekto, kto investuje do kvality, zadefinovaný ako lama.

  • 23. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 348x
  • 11
MacPlanet.sk už čoskoro!

Samuel Kolesár

MacPlanet.sk už čoskoro!

Dovolím si vám v krátkosti predstaviť nový slovenský portál o Macoch a všetkom okolo nich, ktorý bude spustený v krátkom čase.

  • 11. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 802x
  • 28
Prečo je GNU/GPL útopia a Linux zatiaľ nemá želaný úspech

Samuel Kolesár

Prečo je GNU/GPL útopia a Linux zatiaľ nemá želaný úspech

Interpretujte si nadpis tohto článku ako chcete, ale je to tak. Programov šírených pod licenciou GNU je síce čoraz viac, ale stále „nevyhrali na komerčnými riešeniami. Ani Linux. A tak skoro ani nevyhrajú. Prečo?

  • 19. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 839x
  • 92
Otváranie iStyle Apple Store v Bratislave

Samuel Kolesár

Otváranie iStyle Apple Store v Bratislave

Ako som včera písal, dnes sa na Hviezdoslavovom námestí otvárala nová Apple predajňa. Tu je môj komentár a pár fotiek.

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 935x
  • 35
reklama
S Apple predajňami sa v Bratislave roztrhlo vrece

Samuel Kolesár

S Apple predajňami sa v Bratislave roztrhlo vrece

V krátkom čase v Bratislave otvoria až dve nové predajne s produktami Apple a príslušenstvom. Z nich jedna už zajtra!

  • 14. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Wacom Cintiq: to je stroj!

Samuel Kolesár

Wacom Cintiq: to je stroj!

Dnes som sa dostal do kontaktu s výrobkom spoločnosti Wacom, ktorá sa špecializuje na tablety. Ide o tablet s monitorom. Samotná kooncepcia displeja s perom nieje neznáma, len som zatiaľ nemal možnosť si to vyskúšať mimo malého displeja PDA. Dnes som si to konečne vyskúšal a viem, aké skvelé je kresliť rovno na monitor...

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
The Mentor: Manifest Hackera, 1986

Samuel Kolesár

The Mentor: Manifest Hackera, 1986

Ponúkam vám slovenský preklad „Manifestu Hackera, ktorý napísal hacker s prezývkou „The Mentor krátko po svojom zatknutí 8. januára.1986. Pretože slovenský preklad s istotou neexistuje, a o českom tiež neviem, rozhodol som sa ho urobiť, lebo pôvodný anglický originál ma veľmi zaujal. A aj som si pri tom pocvičil angličtinu...

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Má počítač do obývačky zmysel?

Samuel Kolesár

Má počítač do obývačky zmysel?

V poslednej dobe sme zahltení rôznymi riešeniami počítačov vhodných do obývačky, propagujúcich sa ako centrá domácej zábavy. Tento koncept nie je veľmi nový, ale až v poslednej dobe zaznamenáva najväčší rozmach. Aké koncepcie máme k dispozícii a aké je ich využitie? Pozrieme sa na tri platformy: jednu, ktorá sa nikdy nevyrábala, ďalšiu, ktorá je na trhu úspešne už dlhšiu dobu, a tretiu, ktorá ešte nie je vo svojej finálne podobe.

  • 26. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Náš prvý Mac

Samuel Kolesár

Náš prvý Mac

Tento týždeň sme do našej malej rodiny zakúpili náš prvý Mac. Teda prvý Apple computer, s ktorým budem denne prichádzať do styku a pracovať na ňom.

  • 14. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
Nové iMacy vypustené na pozadí dnešnej akcie

Samuel Kolesár

Nové iMacy vypustené na pozadí dnešnej akcie

Apple minulý týždeň úplne potichu vypustil do sveta upgradované modely iMac. Spolu s ním bol vylepšený aj Mac mini. To všetko na pozadí dnešnej novinárskej akcie v San Franciscu a Parížskom Apple Expo...

  • 12. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sú Macy skutočne také drahé? Nie!

Samuel Kolesár

Sú Macy skutočne také drahé? Nie!

Nedávno som na jednom českom serveri našiel porovnanie cien iMacu a približne rovnako výkonnej PC skladačky. Ceny boli takmer rovnaké. A tak som sa rozhodol urobiť podobné porovnanie v našich podmienkach. A dospel som k výsledku, ktorý dosť prekvapil aj mňa.

  • 24. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 106
Mac Pro: skutočné delo, ale Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ!

Samuel Kolesár

Mac Pro: skutočné delo, ale Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ!

Zhruba pred týždňom bola na WWDC 2006 predstavená nová vlajková loď firmy Apple: super- výkonná pracovná stanica pre profesionálov Mac Pro. Ide o nástupcu populárneho PowerMacu G5. V čom sa líšia a v čom sú si podobný?

  • 16. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 43
Aktívne rohy v OS X

Samuel Kolesár

Aktívne rohy v OS X

Možno že ma teraz niekto spucuje za to, že sa tvárim ako by som objavil Ameriky. Ale pre mňa to Amerika je.

  • 5. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
Opera a FireFox z pohľadu laika

Samuel Kolesár

Opera a FireFox z pohľadu laika

Aj keď sa do počítačov ako-tak rozumiem, stále som laik. A pohľad bežného užívateľa väčšinou býva ten najdôležitejší. A tak som sa rozhodol svoj pohľad na tieto dva prehliadače publikovať.

  • 2. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 673x
  • 21
reklama
Ide to aj bez Hamachi!!

Samuel Kolesár

Ide to aj bez Hamachi!!

Pokiaľ radi hrávate obľúbenú LAN hru Counter-Strike cez virtuaálne internetového LAN klienta Hamachi, určite ste už zaregistrovali nejaký pád, zaseknuie, alebo Vám to skrátka nešlo, vedzte, že odteraz sa s tým už trápiť nemusíte. Stačí, ak do konzoly zadáte svoju IP adresu. Tu je podrobný návod, ako na to.

  • 9. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu