reklama

Horkýže Slíže: Ukáž tú tvoju ZOO

Mám tento album len chvílu, ale je to šupa. Musím sa priznať, že ho zatiaľ nemám legálne. Hoci netuším, či zrovna tejto kapele vadí šírenie jej hudby. No som momentálne chorý a ešte som nestihol zájsť do obchodu, keďže album vyšiel len pred pár dňami. Ale to, že ho mám len v mp3 mi vôbec nekazí zážitok z neho, a chcem sa s vami o to podeliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Na začiatok playlist albumu, spolu s komentármi:

1.Já žeru kvítí- pesnička o hipisákoch :D

2.R n´B soul- absolútne geniálna paródia na R n’B hudbu, spolu rapom (ktorý je
síce skutočným rapom, ale aj tak nezaprie svôj účel paródie)

3.Komisár Rex- je to ešte vôbec pes?

4.Silný refrén- fakt je silný, až tak že si ho všetci pískajú…

5.Intro- tu milý horkižáci „vysamplovali“ nejaký film s Jozefom Kronerom,
pridali slovo „Green Day“ a Intro bolo hotové.

6.Bernardín- nuž typická pesnička od horkýžov, o tom, ako bernardín prekazil
babke stavbu. Strašne mi to pripomína Rammstein, také gitary, také
bicie, dokonca aj pre HK netypický synťák.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

7.Cavalera- nechápem…

8.Ukáž tú tvoju zoo- dievča, ukáž mi tú tvoju ZOO…

9.Fakty- paródia na bulvár.

10.Motorkárska- tu netreba komentár. Spravil diery na výfuku…

11.Mao c tung- o čínskom diktátorovi. Ale s viac-menej nezrozumiteľným textom

12.Striptérka- o striptére z Ukrajiny, čo nevie ani slovo po slovensky

13.Emanuel Bacigala- tiež nechápem. Pesnička o karbobrúske.

14.Život- o živote.

15.Líza a Wendy- o blchách.

Bonusy:

16.Haji,haji- o raji…

17.Yellow bager+Nebolo to zlé- LOL

Inak je tento album klasickou zmesou punku, miestami až metalu, a paródie, s výnimkou teda tej šestky, to je fakt čistý Rammstein. Inak, čo je vlastne R+ za štýl? Volakde som počul čosi ako že „industrial“…
Nuž, tak si tento album vypočujte a zasmejte sa. O to tu ide hlavne. Ale, čuduj sa svete, aj hudba je kvalitná.

P.S.: ukážky pesničiek spolu s novým klipom nájdete na horkyzeslize.sk

Samuel Kolesár

Samuel Kolesár

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Technicky založený typ. Snažím sa po svete chodiť s otvorenými očami. (na fotke v Mercedese SL) Zoznam autorových rubrík:  AutáPočítačeZo životaTechnikaAuto newsArchitektúraAutá snov-seriálSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu